کلاغ سیاه

( شاخه ی سیاسی وبلاگ های کلاغ )

کلاغ سیاه

( شاخه ی سیاسی وبلاگ های کلاغ )

اگر القاعده و طالبان مسلمان بودند ....

پس از گذشت چندین روز از انتشار تصاویر توهین آمیز پیامبر اسلام جهان شاهد اعتراضات گسترده مسلمانان و حتی غیرمسلمانان بوده است . شدت اعتراضات به گونه ای است که در دمشق و بیروت و تهران سفارت دانمارک مورد حمله قرار گرفته و به آتش کشیده شد . در این میان بسیاری از کشورهای غیرمسلمان نیز چاپ آنچنان تصاویری را محکوم کرده اند  .

دامنه ی اعتراضات همه ی گروه های تندرو و محافظه کار و میانه رو و دمکرات همه ی کشورهای اسلامی را شامل می شود و این اتحاد در جای خود جای تحسین دارد !

مسئله ای که در این بین بسیار تعجب برانگیز است خاموشی گروه های تروریستی است که خود را وابسته به مسلمانان می دانند . منظور از این گروه های تروریستی طالبان و القاعده و دیگر گروه های تندرو و مشکوک هستند که به قول خودشان تحقیر مسلمانان را بر نمی تابند !

به هیچ وجه منظور این نیست که چرا القاعده یا طالبان ( که در واقع تفاوتی با هم ندارند ) در دانمارک یا اتریش یا ... عملیات تروریستی انجام نداده اند یا روزنامه نگاران دانمارکی را سر نبریده اند ! یا در کپنهاگ یا وین بمب گذاری نکرده اند مقصود از به میان آوردن این بحث سوالی است که از موجودیت این گروه ها در ذهن ایجاد می شود !

اگر به راستی القاعده وابسته به مسلمانان بود توهین به پیامبر اسلام را به این گونه تحمل می کرد ؟ آیا اگر طالبان در راه اسلام جهاد می کردند ( با توجه به سوابق تروریستی ) اکنون هیچ کدام از کاریکاتوریست های دانمارکی زنده مانده بودند ؟؟ مگر تحقیر مسلمانان چیزی غیر از مضحکه کردن تصویر پیامبرشان است ؟

البته اگر بنا به باز کردن بحث باشد می توان مسئله ی فلسطینیان را مثال زد . تا به حال مسئولیت هیچ یک از  بمب

گذاری ها و دیگر حملات را در اسرائیل گروه هایی همچون القاعده به عهده نگرفته اند !

با این تفاسیر چگونه می توان موجودیتی که غرب برای این گروه ها ساخته است را پذیرفت ؟

چگونه می توان پذیرفت که این گروه های ذاتا تروریستی که کاری جز ترور و کشتار و سربریدن انسانهای بی گناه ندارند به جریان های صهیونیستی که هدفی جز ایجاد تفرقه بین مسلمانان و دیگر مردم جهان ندارند و مقاصدشان جز این ایجاب نمی کند وابسته نیستند ؟

در این رابطه باید اعتراف کرد که القاعده و طالبان در انجام این پروژه نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند تا جایی که ( اگر خوشبینانه به مسئله بنگریم ) چهره ی پیامبر در نظر کاریکاتوریست های غربی آنچنان خشن جلوه کرده است که کاریکاتوریست ها نماینده ی دیگر مردم غربی اند !

شاید مردم غربی مقصر نباشند . شاید رسالت مسلمانان این است که تصویری روشن از اسلام و مسلمانان در مقابل جنایات به نام دین القاعده و طالبان ارائه دهند . چه بسا اگر خود ما هم به جای مردم عادی غرب می بودیم با نشان دادن تصویری این چنین سیاه و خونبار از اسلام توسط تروریست ها و صهیونیست ها ذهنیتی مخدوش از اسلام در سر می پروراندیم .

آنچه اتفاق افتاده و می افتد دقیقا همان چیزی است که برنامه ریزان پروژه ی تفرقه بین مسلمانان و بقیه اقوام در نظر دارند چه بسا سرنخ گسترش تصاویر مذکور از پیامبر پس از اعتراضات مسلمانان در دیگر کشورها به سرنخ سربریدن های القاعده در عراق گره خورده باشد .

 

در نتیجه آنطور که عقل حکم می کند و با وجود کنار رفتن پرده ها یکی پس از دیگری از جلوی چهره ی تروریست های اسلام نما می توان گفت که نه تنها این گروه ها هیچ نسبتی با مسلمانان ندارند بلکه مهره هایی در بازی جدید تفرقه بین مسلمانان و دیگر اقوام هستند که صهیونیزم جهانی از آنها بهره های فراوان برده و می برد .

 

در این بین روشن بینی دیگر اقوام به خصوص مسیحیان و به علاوه مبارزه ی مسلمانان با نشان دادن تصاویری مخدوش از اسلام نقش بزرگی در نقش بر آب کردن چنین پروژه هایی بازی می کند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد